Överraskning

Igår natt kunde jag inte sova ..så va tvungen att ta sömn-tablett och lyckades somna stax efter 06..helt sjukt!!!..anledningen till att vaafööö jag inte kan sova är för att jag längtar så mycket tills på lördag :D...jaaaaaa min och min mans 18års dag...inte bara för att vi fyller 18 månader utan för vad jag ska ge honom...han kommer att tappa hakan hahahahaha och längtar så mycket efter att se hans reaktion..och det va det jag låg och tänkte på hela kvällen...han är sjukt nyfiken och för mig är det plågande att inte kunnde berätta..jag är SÄMST från att hålla mina överraskingar men det här är stort så kan inte sabba det!!!


och det gör d inte lättare när han undrar så mycket för att baby är riktigt bra på att gissa rätt men den här gången har han verkligen ingen aning om vad ska ska hända..pluss så vilseleder jag honom massor hahaaha elaka jag!! :)..aja 4 dagar kvar..!!!!!!!


Imorgon ska vi storhandla och efter det ska jag träffa tamara! :D..vi ska snackaaa liteee sen måste ja hem för baby ska laga mat till mig...hmm undra hur det kommer att smaka hahahah..själv har man blivit värsta proffset på att laga mat! :D






Lovar att jag berättar på lördag när jag har tillgång till datan vad som händer!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0