Mätt och belåten

Ligger så skönt på soffan helt mätt..igår tillbringade jag och min man dagen framför datan o kollade på filmer och åt choklad..och mot kvällen gick vi ut med hans kompisar o maestro o va ute till sent..vi låg på ett pingisbord ute o kollade på himlen och helt plötsligt såg vi FINASTE stjärnfallen och den va stor och snabb som fan!! man såg till och med röken efter den..hahh av chock så skrek jag o skrämde alla hahahaha..sen såg vi en till men den va liten och långsam...ville se den fina igen..helt sjukt hur fin det var!..

När vi kom hem kollade vi på en annan film och somnade runt 06 tiden haha..idag så har vi handlar lite mat och stor städat..min svärmor (haha) kommer på torsdag..hon har vart i chile sens februari :O..

och nästa torsdag så åkter min man och jag på vår smekmånad till kreta hihihi längtar!!!

bjuder på en bild från saras födelsedaf på mig och amanda (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0