Hur kan jag älska dig så mycket!

kommer aldrig att glömma första gången vi såg dig..så liten och klumpig du var..när jag valde dig känndes det så rätt..längtade så mycket efter dig varje dag efter det...tills den dagen kom..var så ivrig över att få träffa dig igen..och så kom du..så stor du hade blivit gemfört med sista gången vi sågs då du bara va några få veckor gammal..







Så rädd och fövirrad du va när vi kom hem..kände mig så hjälplös..ville inte att du skulle vara rädd..kommer aldrig att glömma den dagen samt kvällen..jag och baby sov inget alls vi bara stirrade på dig när du sov..





nu har du funnits vid vår sida i 2 månader..2 månader av ren lycka..kan bokstavligen inte kolla på dig utan att få damp o bära upp dig o pussa diig..men gud vad du har gjort mig arg oxo haha till och med fått mig att gråta av ilska...men allt det där ingår väl i paketet haha :)..




Nu är du 5 månader gammal och börjar bli "tonårig" då du inte lyssnar så mycket på oss och utmanar oss lite extra..du har blivit rumsren, kan gå utan koppel bredvid oss och kommer så fort vi ropar,sitter,ligger och ger tass då vi ber om det och till och med tappat alla dina små bebis tänder som vi har sparat och fått dina vuxen tänder...du har blivit stor min fina prins..Vi älskar dig verkligen! ser fram emot o ser mer av din utveckling min älskling..tror inte att någon förstår hur mycket man verkligen kan älska sin hund förutom dom som har hund..helt sjukt!.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för ras?

2011-08-17 @ 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0