Hem till älsklingen!

Dud vad jag längtat till den här sekunden då jag ska återförenas med mitt livs kärlek! saknat han så mycket..och idag har allt bara vart skit...så behöver honom!!!! amaru har oxo fått mig på andra tankar...fick ett sms av bästa vännen som fick mig o börja gråta ..kände en sån lättnad!!!..visa det till min syster och hon sa " d DÄR är en riktig vän" ..idag blev jag kallad något av någon som jag blev helt "PAFF" av..men aah skulle personen känna mig så som jag trodde den gjorde skulle den aldrig säga så!..ett starkt ord som fick mi o öppna mina ögon!! :)...
ÄLSKAR MIN FAVORIT CITAT EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON! ;)

Min pojkvän ska komma och hämta mig..han är nog här närsom..så ska börja klä på miig! :)


Kommentarer
Postat av: Tamara López

va hände häär:o .. önska ja kunde smsa haha! <3<3 hoppas du mår bra! blir så glad av att läsa din blogg, jag läser det och hör din röst samtidigt varje gång du skriver "HAHAHA" så hör jag hur du skrattar hahaha sjukt! <3 hoppas ni har den bästa resan, det förtjänar du :)

2011-08-26 @ 04:57:36
URL: http://tamaralopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0