18 månader! ♥

Idag vaknade jag och älskling runt 10 och fixade oss o drog till hornstull..där vi gick till västerbron...älsk fattade ingenting om vart vi skulle tills vi kom fram till stället..och jag tog fram hänglåset..och vi två sa massa fina saker till varandra sedan hängde vi den och slängde nyckeln ner till vattnet..baby sa så fina saker att jag blev helt tårögd :')..sen gav jag honom ett kuver..som han öppnade och fick största leendet :D. i kuveret fanns våra biljetter till Kreta som jag köpt till oss :D han blev helt chockad men helt glad och kramade o kysste miig hihihiih :D

såå jaa baby o ja ska åka till kreta den 25 augusti och ska vara där i 1 underbar vecka..LÄNGTAR!! :D
vi kom hem för inte så länge sen..vi ska äta och sen på kvällen ska baby bjuda på bio hihihihi..♥

ÄR SÅ LYCKLIIG!♥











ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA!!♥


Kommentarer
Postat av: steff

Neeeeeeeej vad gulligt åååh!

2011-08-06 @ 20:45:02
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0