1 veckaaaaa

Om en vecka åker viii wopp wopp wopp :D måste börja packa snaart fifan..men åker till tumba på lördag..ska på kalas..bästa vännens lille bror fyllde 2 år den 10de men ska firas på lördag :)..och ska stanna i tumba tills onsdag..och på torsdag åker viiiii :D



Idag bestämde jag miiig över något stort som ska ske nästa sommar och LOVAR ATT DET SKA SKEEE!! fick sara att säga ja också!!  SKA NÄMLIGEN HOPPA FALLSKÄRM!!! :D asoo oooh har alltid velat göra det och alla brukar säga " omg tänk om du dör o alalalalala" hahaha dör jag så dör jag lycklig med något jag alltid velat göra HAHA men nu sak vi inte tänka tragissskkt! :D..steffii ska oxo hoppa nästa sommar så man kan åka tsm hihihihi


Bild lånad från steffis blogg..hon hoppade i för några veckor sen! :D


Fick en fråga om vad maestro är för ras..han är Dvärgpincher/chihuahua :)


Kommentarer
Postat av: The one and only!

hahahha de samma snubbe som Pauli hoppade med!!

2011-08-18 @ 00:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0