VARMT! :D

Igår hade jag och älsklingen jätte mysigt,promead i stan, sen bjöd baby på fika i kista,grill i gården sen mot kvällen film :)..somnade i babys famn..finns inget bättre ♥..

Sen vaknade jag och han var fortfarande vaken vid datan och vi blev helt busiga haha kiklade varandra..höll på kissa på mig av hur mkt jag skratta :D..sen somnade vi båda hihi

idag vaknade vi och solade i hans terras..sen fick jag typ ryck och börja stor städa heeeela huset!! pumpade hööögt med bachata låtar nuu är det så rent och fräsht här :D..

vi måste ha det fräsht för vår son som kommer :)...Nu är baby i centrum och köper hem mat från grillen..mums..vilken belöning haha love it! :)

En bild från förra sommaren,älskar den! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0