Utång ikväll (:

Idaag blire utgång med sara och gaby :D länge sen känns det som..hoppas på att det blir kul..vi ska till valparaiso ,en klubb jag aldrig vart på..så aah hoppas på det bästa :D dom stänger ialf 04 wihoo ..Måste bara säga att jag längtar mycket  såå till är min systers son amaru som födds snaart :D den är ju beräknad till 18 maj men hoppas att det blir innan!!

..Har haft så svårt o sova sens allt det här med hunden hommit upp..han är allt jag tänker på..somnade 06 igår/idag..och vakna 12 idag helt pigg..har kollat massa grejer jag ska köpa till min älskling nr2 ( min pojkvän är älskling nr 1 haha) ..hittat massa fint o gulligt ..men imorgon ska ja träffa min prins i stan och kolla runt lite saker till vår håriga son :)..längtar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0