Söndag :)

Igåår somnade jag runt 8 tiden och vaknade kl 11..sen kunde jag inte somna om så satt vid datan till 03 haha--pch vaknade idag kl 1..helt sjut vad jag kan sova :O..och skulle kunna fortsätta men ne..har skola imorgon så kan inte vända på dygnet

har inte gjort så mycket..tog ett bad och la ansiktsmask ett tag sen tvättade bort det efter en stund efter att det stelnade och la en handduk med varmt vatten över mitt ansikte och bara låg där..nu är huden på ansitet otroligt lent :D..gör det där varje söndag och det håller finnarna och all orenhet borta!.




Sen använder jag också "vichy norma derm" nästan dagligen och lägger den ca 1timma innan jag ska lägga mig..eller under dagen när man vill och tvättar bort det när man vill haha eller det gör jag ialf och det funkar jätte bra..tycker att sånt är jätte roligt faktiskt haha




Här fick ni lite gratis tips från mig hihi :)..nu väntar jag på maten och inne i face o nördar mig längtar faktiskt till skolan imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0