Kan ej sova

Har haft sömnsvårigheter ett tag nu..d sjukt jobbigt,som om jag alltid är pigg och aldrig trött..tänker på så mycket,har så mycket som ska hända som jag inte kan sluta tänka på..min syster föder snart...vill så klart finnas där hela tiden..men d kommer inte att gå..för att jag har nu fått jobbet och flyttar in till min pojkvän för att det ligger närmare och för att vi ska skaffa vår lilla bebis...

Allt ändrades på så kort tid bara några dagar..vill hinna göra allt..vill hinna se hennes son växa..vill kunna tillbringa lika mycket tid med vår lilla bebis som kommer...och vill jobba...plötsligt måste jag göra allt tsm..fixa ihop tiden och göra det!..känner att den här sommaren kommer att bli tuff!..tänker på allt det..tänker på att jag är 19 år nu och måste fan börja tänka som en...känner mig som om jag e 16 ibland..men nej d inte så.


Tänker på min och älsklingens framtid oxo..och nu känns allt så rätt mellan oss..
Är verkligen säker på att han är den rätte för mig och vill såklart flytta in med honom fast i något eget,nära min familj och vänner



..nu bor vi ju själva för att hans mami är i chile o kommer någon gång i agusti..

Blir rädd av bara tanken att flytta långt ifrån mina vänner o familj..vilken tur att båda bor i tumba..df har jag och baby pratat om att huddinge skulle vara perfekt...gud vad jag vill att det ska ske!!..

och skolan...fyyy vill bara att det ska gå snabbt..orkar inte!!!...kan jag bara bli lugn igen?..sluta tänka så mycket..

Älsklingen säger till mig att ta dagen som den kommer men jag kan verkligen inte...under dagen äre inga problem..men det kommer upp i mitt huvud så fort jag släcker lampan för att sova..har legat nu i 6½ timma..UTAN DATA..och bara tänkt o tänkt...tillslut fick ja lust att sätta på datan för att det känns omöjligt att sova..

älsklingen kommer hem om 2½ timma..kan lika gärna vänta..så vi kan sova lika lite för att vi ska senare idag runt 4-5 tiden hem till mig och fira mamma som fyller år ♥..och senare ut på min kusins skiva...

det va länge sen jag skrev av mig som nu..känns väl lite bättre haha har nåt att göra ialf..ibland önskar jag att jag va superwoman..som kunde göra allt tsm..eller vara i olika ställen på samma gång FAAAN vad enkelt allt hade vart!!




Det ända som skulle göra allt lite lättare är att min syster föder innan vi får vår bebiss..för jag flyttar in hit den 25te maj...och min syster är beräknad till 18 maj..så skulle då utan några problem åka till sjukhuset med familjen och inte ensam!..vill ju så jätte gärna finnas där den dagen som jag så mycket längtat till...men tänk om hon föder bara 1 vecka senare..då jag bor här?



åååhhh vill inte äns tänka på d..får ta snaabbbt taxi dit! hoppas att man kan ha hundar i sjukhuset där i vänterummet..annars gömmer jag honom i min väska haha han är ändå så liten min bebis :)



okej hoppas inte ni läser allt för att till och med jag tycker att jag e lite psyko just nu...och hoppas att jag får bra med ledigt från jobbet för att kunna umgås med alla nära!..
vill inte känna att jag missar en massa :(



GE MIG SÖMN TABLETTER NÅGOON!!!


Kommentarer
Postat av: Sergia

Kommer gå bra :)

hoppas det går bra för din syster och nu kommer du se att en valp är som ett litet barn, behöver en massa uppmärksamhet OCH så får du gå ut med de för kiss o bajs hahahah :p

2011-04-27 @ 12:06:55
URL: http://amasifuen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0