Glad cheey

Igår vart jag bakis nästan hela dagen..skivan blev lyckad! hade riktigt roligt och träffade på massa med folk ja inte sätt på 100 år :)..

Idag har jag mötet i görna lund och igår ville ja inte äns tänka tanken o gå lägga mig för va hundra på att jag inte skulle få någon sömn över hurvudtaget..men Angelos tjej kompis lima som jag kommit jätte nära sa att hon hade sömntabletter..OM jag inte blev överlycklig..men samtidigt lite rädd haha tänkte att om jag bara kanske sooov extremt djupt o inte vaknade..men neepp..tog den då älskling gick till jobbet runt 23:15 tiden..och somna efter typ 10 min..sooov såå sköööööööööööönt :D länge sen jag sov så bra!..måste skaffa sånna nuuu!!



Aja ska börja fixa mig..ska ta tåget kl 8,önska mig lycka till! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0