Är nog världens lyckligaste tjej! Idag har...

dsc00333 (MMS)

Är nog världens lyckligaste tjej! Idag har jag och älsklingen besökt hunden han ska köpa haha resan dit och tillbaks var ett helvete skit lång resa hahaha men väl framme vare svårt och lämna stället..3 små små valpar man gosade med helt underbar men baby frågade mig vilken jag skulle välja och pekade ut den finaste och gulligaste av dom alla! Blev lixom kär haha :-) så baby betalade handpenning och efter 1timme åkte vi hihi så den 25maj får vi vår son som då kommer att vara 10veckor gammal är så lycklig! Efter det åkte jag mot tumba och baby till sig..va framme i tumba 21.37 och mötte valeria sara adde och adam och såklart hennes söta nya chihuahua tyson hihi jätte söt! Vi pratade lite sen åkte hemåt..prata lite med mamma men nee haha omöjlig :-P ska åka tillbaks till älsklingen på måndag :-) längtar!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0