Älskar mina tjejer! :)

Idag har jag haft jätte jobbig dag men samtidigt jätte mysigt..vart för det mesta med tjejerna valeria och sara dåra..vi pratade och lagade mat samt fikade :)..vanilj munkar är nog det bästa som finns!!! pluss med teeee gotti gott..vi hade en rikti familje dag haha till och med lite drama fast inte mellan oss..utan för problem som dyker upp ibland som gör en ledsen..men allt ordnar sig..speciellt om man har såna underbara vänner :)..

Idag köpte vi oxo AMERICO biljetteeernaa!!! :D han ska ju komma till sverige 2 julii och biljetterna stäpptes idag..hahha vi va snabba :D..nu äre bara o vänta o tagga för fullt med hans lååtar ;)

 


Kom hem vid tio exakt till BB haha kan inte sluta kolla..love it :) sen scrubs och sen how i met your mother haha sen borde jag ju sova..men kom på att bilderna från fredags skulle kolla upp så tog datan igen och aah..

Fett kul o se alla bilderna :D ..den kvällen såg man verkligen folk man veeeeeeeeeeeerkligen inte ville see och som man ville ignorera men som ändå kom fram och hälsade o ja ba typ: TJA :) sen fett pinsam tystnad hahah JÄVLA KIWII hhahaah!!..sen såg man folk man verkligen saknat :d som min kära vän tamara!! :D blev så glaad när jag såg henne hihihi :)...imorgon skolaa så måste nog sova nu typ..

Och du "anonym" vet inte vem du är eller vad du snackar om men om du vill ta mitt nummer så kan vi prata ut? :) 07203******....NOT :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0