Allt löser sig (:

Har haft världens mysigaste dagar sens onsdag..tillbringat dagarna med den bäste..min pojkvän! (: vi kunde inte ha haft det bättre..det var verkligen han + jag..hade inte äns på mig min mobil..det va så skönt och koppla bort sig från allt o alla o bara njuuta av personen man älskar tror nog jag aldrig har gjort det..vi gick igenom en tuff period men inget farligt..utan vi hade så mycket annat på g i våra liv och det gjorde att vi inte träffades så ofta så som jag önskade att det kunde vara..baby jobbar ju natt...börjar 00:00 och slutar lixom 08:30...och det gjorde att han sov då jag var vaken och han var vaken när jag sov..

Men vi har insett att kärleken ska klara av sånt..vi ska klara av allt som kommer i våra vägar :) för annars har vi ju det så bra :)..och dom här dagarna jag vart med bebis har vart dom bästa på länge..tror att sist så vare i egypten vi hade det så mysigt och bra..men det är normalt att i ett förhållande att man har sina upp och ner dagar..det viktiga är att man ska klara av det!..ialf..jag är lycklig!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0