inte tröttt för första gången :O

jaa ni vet juu att jag skriver jäämt hur trött jag e ..men vet nii..jag e inte trött alls nu!! :O ..har kollat igenom bilder på mig o min älskling :D gjorde ett helt album i face med våra bilder..okej inte allaaa för d föööör många men ah några :)..

e inne i bärbara så ligger i sängen o kollar på tv..nu har alla mina favorit serier slutat..så FAN NANCY BLI TRÖTT!! MEN ..med datan hääär kommer det gå åt hel*etet!!! :( dumma datoor :(..

imorgon börjar vi dagen med idrott!! skiiiiit kuul!! -.-..not!..har typ inte gått på någon idrotts lektion sens vi börja skolan..d för vi har håltimme efter sååå oohhh inte svårt o välja mellan 08:30 och 11:30 eller? meen faan hoppas på att sängen puttar eller rättare sagt kastar bort mig på morgonen annars går jag inte upp!! :o

imorgon ska jag o älskling på bio SOM SAGT ( typ 100 gången...) och vet itne riktigt viiiilken film vi ska kolla på..spelar faktiskt ingen roll..bara vi är med varandra :)..troor det blir inception eller vad den heter..vet inte äns vad den handlar om..men bebi ville kolla på den såå aah haha e fan skylldig honom en bra film på bio..sist tvingade jag honom o kolla på toy story 3 hahah!! ..

aja lägger upp några få bilder som jag såg att valeria la upp ( ääntliiggeen) hon tar 100 bilder men man får aldrig se dom..men nu har jag vart lite jobbiig o vart på henne med att lägga in dom :D..LYCKADES!!

en bild från valerias 19års dag! :) nära o kära!



alex fest som var i fredags :D



Födelsedags "barnet" :D



Toy story 3!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0