ingen jobb under veckan

e ledig hela veckan från jobbet..det suger!! :(..så idag ska jag verkligen ruttna och äta massor :)..som ni kanske kan se så har jag skaffat " live traffic feed" där man kan se från vilken "kommun" ni läsar kommer ifrån..sååå d lite kul o veta vilka ungefär det är som läser min blogg..eftersom att ibland blir jag väldigt chockad över vilka som gör det :p..folk som jag hade lämnat långt bak i mitt förflutna som fortfarande läser mig blogg för att veta vad jag gör hahaha det kallar jag patetiskt!! :)

Nu kollar jag på simpsons favoriit :D!!..längtar tills vi ska ta fram julgranen det är nog det bästa med året! :D i år önskar jag mig...

  • En lila digital kamera..lila för att det är såklart min favorit färg! :)
  • SATC boxen
  • Scrubs boxen
  • Och en ny escada perfym! :D



Inte så mycket haha :D..sen så är det alltid kul med present kort o sånt :)..ajaa längta kan jag väl göra hahaha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0