heron city

heeejsan :) ee jätte trött ska typ sova snart fan :(..idag vakna jag runt 08 åkte till skolan o hade frisör :)..efter skolan så åkte jag samantha och dmiana till heron city dör samantha jobbar :)..vi va där till kl 20:00 HAHA inget liiiv men aah vi gjorde sam och linda sällskap :) sen åkte vi bil hem hihi..kom hem o kollade på mina chilenska serier..o blev nyss klar :)

Imorgon bärjar jag halv 9 så måste upp vid 07 typ usch!!..längtar till fredag!! då ska vi fira alex som fyller 20!! :D det blir rolgit att se hela gänget igen känns 100 årsen vi alla va tsm..för när man går ut o klubbar så e inte alla med varandra man går olika vägar haha :/..ajaa längtar hoppas att det blir lyckatt!!! :D

Ajaa nu ska jag kolla på tv sen soooova.puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0