FULLT UPP!

hejsan!! :) hoppas ni mår bra..själv mår jag kanoon.bara lite över mätt..:( idag kom farmor på besök! :D hon kom från chile i onsdags förra veckan och ska stanna i några månader kuul! :D....mycket har hänt faktiskt :)

Typ smo att jag kommer att bli moster! :D JAA ni läste rätt..min syster är graviiiiid :D e så över lycklig att d inte sant..såå lilla emi kommer få en kusin haha :)..sen så har jag jobbat o gått i skolan..

allt går jätte bra samt med pojkvännen :)..idag när vi lämnade farmor hos mina  faster så fastnade vi där lite..jag gick till daniels rum (min kusin ) och vi pratade om allt! haha älskar min kusin vitamin..vi berättar ALLT till varandra :)..under ett tag tappade vi kontakten men nu e vi tbx igen :D dom galna  vilches hahahaha :D

kollade bland min kommentrer och såg att jag inte ahde godkänt vissa men dom kom aldrig fram så jag va tvungen att kolla igenom haha..o de vanns några :)..kan bara itne fatta hur avunsjuka folk kan va ibland :p..

TILL DIG ANONYM MED IP ADRESS 81.229.37.79..som skriver " anonymt" eftersom att du är så jävla feg o inte vågar skriva ditt namn..även om jag VET vem du e som skriver att jag  har "ett förhållande på rosor inte stämmer,att jag e besatt av mitt ex"..och mer psyko grejer kan jag säga till dig FUCK DIIIIIG OCH FUCK MITT EX oooohhh stör det dig så jävla mycket att jag mår bra!! shiiit GÅ DÖÖÖ SNÄLLLA!! parasiiiiit jävel...avundsjuka upp till MAX!!!..skaffa ett liiv..som fortf läser min tråååkiga blogg som jag knappt skriver i längre..går du in dag för dag säkert o kollar om jag skrivit..HAHAHA!!!


Seen kan kan jag svara på två andra :)

landy om morgon pigg:

jätte fint video :)
har också varit där med killen :) mallorca otroligt fint :)
hur länge har ni varit tsm, fint par :)


Svar : tack så mycket!!  vi har vart tsm i 8 månader =D

Tasteful Explosion ♥ om utgåång ikväll!!:

Går du i Ekenbergska gymnasiet? Tror ja såg dig där på uppropet :)

Svar : haha aah såg dig meed faktsikt :)



Ajaaa ska kolla på tv sen sova skola imorgon! :)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0