ensam igen

i fredags var vi som sagt på bio,kollade på "i ondskans tjänst"..men innan de bjöd älskling på fin middag :)..jag valde kina mat och han tog tacos haha :)..blev otroligt mätt!! :D filmen började kl 21:15 så vi åkte runt kvart i in till rådmansgatan =)..och allvarligt..själva filmen sööööög!! HAHA vi båda ville typ gå och inte kolla klart på den men jag stoppade oss haha..den va så dåliig usch!! men vi hade ialf jätte mysiigt tsm hela dagen!! =) vi kom hem till mig runt 01 tiden :)

Han sov här hela helgen..han åkte nyss :(..nu ere en till jävla vecka som väntar..vi försökte komma på ett sätt så att vi kan träffas oftare men vi båda jobbar varje dag måndag till tordag!! :'(..ajaa nu ere bara att längta till nästa fredag bara,hoppas det går snabbt! :)

..mina föräldrar åkte nyss iväg för att handla så jag e helt ensam haha men ska käka frukost nu! höres sen! =)

Te amo con todo mi corazón!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0