dumma data

som ej låter mig sova!!..börjar 08:30 imorgon och måste upp runt 06:30 eller senast 07 :).

E fundersam om jag vill ut i helgen..ganska mycket va mig vill och orkar inte!!..men vi har alltid så kul..plus helgen ser jag fram emot för att vara med min älsking som jag bara träffar då alltså helger!..festa har jag gjort räätttt så mycket nu..och de samma sak hela tiden..såå tror inte att jag ska följa med :/

Pratade med bebi i tel o vi pratade om att i helgen ska vi äta i sveriges godaste grill!! älskar att äta däär..under sommaren var vi stammisar hahahah..han som äger stället känner min bebi så vi brukade alltid stanna o prata ..såå saknar stället..eller rättare sagt min 150 grammare med räksallad :D



bjuder på en bild från 2 helger sen på mig o min fina underbara kusin daniel! ♥
(ursäkta min cp mun hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0