dålig uppdatering

idag blev det ingen skola för miig.orkade verkligen inte usch!! :(..men imorgon såå måste jag! :D..har spenderat dagen med min syster i hennes lägenhet hon fick hem sin soffa idag,det blev såå fiiiiint!!!! hon har det exakt så som jag vill ha det i min lägenhet :(..så jag trivs där jätte bra :D min pappa kom oxo efter en stund..

min syster o mamma lagade mat sen åt vi 4..jätte gott!! :) kom nyss hem det är ju iiis ute usch!!

fick en fråga om när jag kan ha frågestund..ställ bara ere frågot så lovar jag att jag lägger upp frågan i bloggen med svar! :D..så klart svarar jag inte åp frågor som e för personliga förstår ni väl! :)

nu ska jag hoppa in duschen,hej dåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0