bror fyller åår! :)

Igår hade vi jätte roligt hela gänget samlad plus några till =)..Vi kom dit runt 8 och vi kom hem 05 haha vi dansade och drack mycket..kuul..idag vart man liiite bakiis men det gick över rätt så snabbt :D

Idag fyller min bror åår så ska dit med familjen och överraska honom vi ska va där innan han kommit från jobbet såå vi ska va där innan med hans flickvän linda =)

Min älskling åkte tidigt idag för att han skuel iväg på familje middag..och vi sak inte träffas ända tills torsdag eller fredag!! :'( usschh!!..jag jobbar imorgon fram tills torsdag ..ajaa blev glad meer penagr för miig haha =)

Ajaa nu ska vi dra till min brooor puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0