rummet är klaar! :D

igåår så jobbade jag och efter jobbet träffade jag sara :) och vi två träffade vi valeria och adam en stund så länge vi väntade på bussen..sen gick jag o sara hem till mig och här pratade vi massor :)

vi somande runt 00 tiden ..idag vaknade vi typ 07 hel pigga hahaha hon gick till jobbet och jag skolan..eller först kom baby hit direkt från jobbet hihihihi :D så han la sig o sov o jag gick till skolan

i skolan gick det bra vi pratade typ bara om narkotika,kroppen och olika problem med skol sköterskan :)..där sa hon ialf något jag inte visste..att vi tjejer inte har någon mödomshinna :O visste ni det? att det bara är något som ät påhittat..blev ialf chockad haha

efter det hade vi matte sen slutade ..när vi kom till tumba gick jag förbi "inn och finn" och köpte ltie grejer till rummet :D sen förbi issas o köpte colaa,chips o dipp mumss :D ikväll blire riktig FREDAGS MYS MED BABY :D

när jag kom hem så va såklart baby här och jag la till grejerna i rummet SÅÅ FINT DET HAR BLIVIIT :D nu e rummet klar men bilder kommer antingen senare eller under helgen :)

nu sitte jag på bebis knä hihihi så nu ska jag mysa med honom :D


gammal bild från dagis.Jag till vänster och alexis i mitten HAHAHA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0