ny vecka

har vart hur mysig som helst :) vart så klart med bebi som jag hade saknat så mycket hihi..helgen tillbringade vi på massa spel,film och såklart mys :)..love him!

Idag så var jag i skolan..så baby åkte hem imorse då jag tog tåget mot skolan :(..på fredag ses vi igen :D!!

i skolan var det riktigt onödigt!! 1 lektion och sen prov sen slutade vi..provet gick åt Helve*et!! inget i klassen hade pluggat ..aja det kan inte alltid gå bra haha ..så nu e jag hemma o tar det lungt..snart måste jag till jobbet i detta fina väder *saaajk* usch hatar regn!! -.-

aja nu ska jag äta något :) och som lovat,här e mitt ruum! :D vad tycks? :)
( det märks att jag älskar lila hahahaha)


Kommentarer
Postat av: Tamara López

vaaa fiiint det blev:o shit! jag gillar skitmycket! :D

2010-11-19 @ 19:38:03
URL: http://tamaralopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0