ny säng

kl 7 kom ikea bilen och lämnade våra grejer :D alltså min säng också wohoo..nu har jag en stooooor säng och mitt rum håller på att bli så himla fint!!..när allt e klart så lovar jag att ta bild :D..e så nöjd och allt ska betalas av mina egna pengar =) älskar att ha en inkomst i månaden!! skulle ALDRIG klara mig på Csn :O och jag lägger undan typ 2000 i mitt sparkonto varje månad inför julen,nyår och spanien resan :D

Efter som att det är planerat att jag,baby,valeria och adam ska åka till spanien under sommaren :D..hur kul låter inte det lixom? vi hade först tänk att åkte igen till magaluf..men nää nu ska det bli mer en "romansik" resa..och om man vill gå ut o festa så finns det fest överallllt!! haha så vi hade typ tänkt cran canaria/playa del ingles..både valeria och baby har vart där och båda tyckte om det stället jätte mycket..det är både fint o romantiskt samt bra nattliv! :D

skönt o tänka på sånt när det är så här kallt som idag..och med tanke att det kommer att snöa ikväll eller imorgon ;(

så nu sparar vi 4 hårt på våra pengar hahaha :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0