måndag

idag hade jag ingen lust att gå till skolan..men tvingade upp mig själv..mötte didi och vi åkte till skolan..det va helt okej faksitk vi hade sm alltid roligt :D och idag av vi faktiskt diktiga och gjorde uppgifter istället för att sitta o prata i 180 :) good!!

Vi slutade kl 2 sen värsta omvägen hemåt HAHA ja o didi e fan blinda som såg tåget vi skulle ta men hoppa inte på den för att den va på andra tågs påret..så vi trodde inte att det va vårt..då vi sen börja täka efter och det stog ju MOT MÄRSTA men aa lite sent för det..så vi väntade till nästa som kom efter 20 min typ (?)..när vi kom till tumba gick vi till biblioteket HAHA aah inte varje dag man går dit lixom :p..men ah vi kollade efter "drömmarnas bok" typ vad drömmarna betyder..men dom va inge bra :/..så vi tog bussen upp mot oss och gick till issas och köpte lite smått o gott..sen hemåt..vi båda vi skit kiss nödiga hela vägen hem så vi typ sprang haha..

bärjar jobba snart så mste börja ta på miig :( ORKAR INTE..e helt trött..men måste måste..får min lön på torsdag!! :D:D:D:D:D wohoooo  nice nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0