helt trött

fredag: gick jag hem till tanya ( min syster )..där emi oxo var..vi pysslade och lyssande på jul låtar haha jätte mysigt :)..vi stannade till kl 8 typ på min bror kom o hämta emi och pasasde på att hämta bebi i stationen o lämna hem oss :)

När vi kom hem så spelade vi tv spel och myste :)..

Lördag: vaknade jag o bebi tidigt o va ensamma hemma så vi lagade mat,emi kom runt 5 tiden,jag skulle va barnvakt hihi...så vu busade rikigt mycket jag bebi med emi jätte mysigt och roligt :D

Idag söndag : så jobbade jag så bebi och jag tog tåget 12:52..jag åkte av o bebi fortsatte hemåt till sig =)

Jag slutade 18:30 helt dööd :(..imorgon äre skola och sen jobb..jobbar hela veckan förutom fredag..har 3 prov på onsdag..så d inget jag ser fram emot till..förutom på fredag!! :D så ska jag ut med valeria och sara hiihih girls night ;) länge sen vi tre gick ut ensamma


i fredags fick min syster se sin beboo :D hon berättade att den rörde sig jätte mycket  :D
hon är inne i vecka 14+5

Längtar efter dig mi sobrinito/sobrinita ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0