förkyld!

heej!! :) länge sen jag skrev ju hahaha kan berätta lite kort vad jag gjort förutom skola och jobb..förrigår efter jobbet träffade jag sara och vi kom hit hem till mig..efter en stund ringde alexis och han kom oxo hit..så vi tre satt o pratade typ till 00:30 sen gick dom hemåt :)

Igår jobbade jag och slutade 8..bebi jobbade inte igår så han kom hem till mig :D! blev så glaad hihihi han tog med sig en persent oxo ..såå sööt!! :) <3. men igår när vi träffades mådde jag inte så bra och idag mådde jag sämre :( men bebi tog hand om mig..så idag gick jag varken till skolan eller jobbet..älskling åkte för typ 1 timma sen ..så nu ruttnar jag ännu mer haha..

imorgon måste jag gå till skolan och förhoppnngs vis jobba efter åt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0