feest idaag :)

i tisdags sov jag hos valeria :D vi hade så kul hihihi sen igår åkte vi till skärholmen och skulle köpa present till becca :D vi köpte det och jag kunde verkligen inte låta bli att gå tomhänd därifrån så köpte med mig örhngen,halsband och linnen :D.. efter skärholmen mötte vi upp sara lääänge sen vi tre va ju ute tsm ..men när sara slutar jobbet så börjar jag jobbet så tiderna passar lixom inte :(

sen så fick sara en STALKER HAHA fan vad vi garvade...men planerat ere ialf att sara ska till månen med sin stalker HAHA..efter en stund så åkte vi hem till mig och här så åt vi lite sen låg vi i sängen o pratade :D..sen senare blev det maasssa knaaas från valerias sida som fick ett samtal och något annat gjorde sara helt arg ..IBLAND förstår jag mig inte på folk alvarligt..respektlösa och ormar!! usch !!

dom åkte runt 00:30 :) idag så är det fest! :D beccas 18års fest hihih hoppas att det blir lyckat!!..så måste göra mig redo för jag och valeria ska hjälpa till i lokalen :)

så tror inte det blir med uppdatering idag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0