Underbar dag!

Igår var det nog min bästa dag på lääänge!...igår morse blev jag väckt av min prins som översaskade mig som åkte tidigt hemifrån sig bara för att väcka mig! :D kunde inte ha blivit gladare..kort efter käkade vi frukost tsm och solen var på topp igår..kl 2 tog jag sara och baby bussen mot alby och från alby t-bana till sätra för att hämta emi på dagis hihihi :D..efter att vi gjort det lekte vi med henne i parken o njöt av solen..

efter det drg vi till skäris o käkade i makkis och degade där en stund..seeeen åkte vi mot alby för att lämna emi och sara åkte till jobbet..så jag o bebi åkte hem till mig för att han skulle hämta sina pengar eftersom att vi skulle till grönan!! så först vilade vi typ 30 min sen åkte vi..Vi tog 18.37 tåget..vi var framme i gröna lund runt 19.30..

Det fanns iinga kö alls det av så kul,vi hann åka allt :D..bebi åke tilt med mig wohoooo första gången på 3 år någon åker med mig,får alltid åka själv eftersom att alla är så fega :( ahahha!!..sen insane eller va den heter..DEN DÖDA OSS :o ahahhaha fast skulel lätt kunna åka de igen :D..älskling vann e jätte söt nalle som det står "i love you" på,blev så glaaad :D vi åkte runt 22:30 vi va helt sluuuut och höll på somna..så när vi kom hem somnade vi fint :)...dagen kunde inte bli bättre!! :D

Idag så blir det utgång med min älskling sara!! :D såklart la isla hahahaha första gången vi två går ut ensamma men det blir kuul för vi har alltid kul ahhha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0