sköön dag!!

idag vaknade jag runt 10..skiit trdigt för att vara jag! haha så jag började smsa runt o blev helt pigg..idag så åkte jag sara valeria o jotti till skäris för att jag BEHÖVDE shoppa..skulle köpa mina lila converse idag men dom va sluut :( så blev ledsen och shoppade massa sommar kläder allt blev 1400 nåt ..riktigt nöjd! sen åkte vi tillbaks till tumba jag sara o vale..och va en stund hos sara dör vi prata fööör mycket haha men eftersom att det va så fint väder gick vi ut..träffade alexis och vi 4 gick runt med nena ( alexis hund ) klockan blev mycket så vi gick hem till alexis där vi käkade lite sen runt 22 tiden ringer sebbe o säger att han är på väg hem så 23 tiden gick vi ut igen o mötte honom..valeria gick hem kort efter o sara oxo..

så jag stannade med dom o vi pratade o drev massa :D saknat o va med dom två tillsammans..jag är ju mer med alexis som är min bästa kill kompis :)..men dom två tsm är ett stort PLUSS! :D ..sen kom vi hit till min gård o pratade ännu mer.. klockan blev 01:30 så dom tagga o ja gick hemåt..

När jag kom hem provade jag allt ja köpt ..så glaaaaaaad jag är!! :D.. imorgon ska jag hämta emi min prinsessa från dagis med sara och senare till grönan ( tydligen ) men min bebiis :) så det bliir kuul :D

Bjuder på en bild på mig o sebbe :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0