hemma igen :)

på efterfesten så var det helt okej faktiskt kom hem runt 02:30..i fredags åkte jag till min pojke och den dagen käkade vi bara skräp mat, kebab och hamburgare och pommes haha :D..vi tog natt promenad jätte mysigt :)..igåår så tig vi det bara lungt under dagen och kollade på film..sen runt 00 tiden åkte vi o träffa Carlitos me hans tjej,o några andra..vi drack o hade kul :D..blev lulli som fan hahaha ..vi promenareade hem igen runt 03:  va framma 03:40 vi spelade fotboll på vägen skit kuul hahahah!!

Idag så är det mors dag så åkte hem..vart med mami och min syster o pratat o såå..min syster är ju tbx!! efter 9 månader i chile är hon tillbaks wohoo :D saknat henne faktiskt :)..nu sitter jag vid hennes bärbara och hon har ju allla chile bilder skit kul..saknar :(..så kul vi hade!!..samt gamla bilder jag tog med hennes cam som brunett :D




 

Imorgon måste jag upp tidigt..ska möta sara runt 10 vi har myycket att göra haha eller hon..men jag ska komma med henne :) sen ska vi sola hihihi :D..ajaa ska duscha sen kolla på tv :) puss

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0