Finns inte bättre!



Jag är så kär och kan inte fatta att jag har en sådan felfri pojkvänn!..trodde aldrig att jag skulle bli så kär i dig älskling :$..tänka sig att jag typ hatade då vi lärde känna varann haha att du hette " pain " i min mobil..men allt ändrades till något bra..18 september,chiles national dag..första gången vi sågs..då mit liv blev till något så mycket bättre.

Du är så annorlunda än alla andra..min familj samt vänner dör för dig och det kan inte göra mig gladare! du är så glad alltid och klickar med alla :$ men det viktigaste som gör vårt förhållande så bäst är att du litar på mig.Du kollar inte igenom min mobil,frågar inte vem jag messar med och låter mig gå ut o festa själv.kan det bli bättre?

Kan verkligen prata om allt med dig..du är inte bara min pojkvänn utan du har också blivit en av mina bästa vänner,skulle aldrig kunna såra dig baby..trodde verkligen aldrig att jag kunde bli så kär igen..Du gör mig så hel,så lycklig..Du är felfri bebi på gud då menar jag det..Att höra mina vänner säga "nancy du har verkligen bästa killen" får mig verkligen o inse hur underbar du är..du hämtar fruksot till sängen..eller bara smsa o skriva att du är här nere :$..som nu hahah fast du va tvungen o säga nu att du var på väg för att min mobil håller på att dö o du har min laddare :D ..Baby ..min baby..du anar inte hur mycket du betyder för mig :$..3 månader nu och hoppas verkligen på mycket mer tid tsm me dig amor..

Du läkte alla mina sår baby,du kom som en ängel då jag som mest behöde det. :$
Angelo Sebastian Menses Isla du är det finaste som hänt mig på sistånde


Kommentarer
Postat av: steff

omg helt sööt!

2010-05-10 @ 22:08:39
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: jannina

vad gulligt! Jag hoppas verkligen ni håller, jätte söta:)

2010-05-26 @ 12:27:03
URL: http://jannina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0