Döööd

igår var det verligen skit kul hos nicolina :) jag och pojken kom dit runt 11 nåt haha låång resa från honom..vi runt 10 pers..vi drack dansade rökte vp o såå..blev såklart full hahahah men mycket braa full :D va glad o såå :)..vi alla drog runt 02:45 för att ta nattbussen hemåt..när vi kom till tumba följde ja o baby med valeria hem se så gick vi två hem till mig..

baby
hade match idag kl 1 och trodde verkligen inte att han skulle orka vakna så tidigt eftersom att han drack som en åsna igår :O..men han hade inga problem med det..han la larmet kl 09 och gick upp pch kysste mig en hej då kyss innan han drog :)

Nu ska jag börja fixa mig eftersom ska följa med valeria på en dans show som är kl 3,så det blir kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0