Svaren

sofia B om Frågestund!:

Du festar varje helg blir inte din pojke sur eller irriterad haha? :p


Svar : haha nej faktiskt inte han är inte så :) och det älskar jag!
 

!! om Frågestund!:

är din kille svartsjuk?


Svar : han är lååångt från svartsjuk han litar på mig mer än någon annan och det uppskattar jag och skulle sldrig vilja göra honom besviken!


Jessi om Frågestund!:
Vad heter din kille?

Svar : Angelo :)


Anonym om Frågestund!:

du passar jätte fint i blont! jag har försökt hur länge som helst men det blir bara orange,hur gjorde du s¨att det blev så bra?


Svar : tack! :D haha jag försökte oxo skit länge och hade samma problem som dig,..men i chile fann jag min drömm frisör och lyckades! men här i svergie har jag för mig att det kostar några tusen lappar för att ska bli lyckat!


:D om Frågestund!:

vad längtar du mest till?

Svar : sommareen!!!


sara om Frågestund!:

Min pojkvän och jag har vart ihop i 3 månader och han vill ha sex med mig..jag är osklud men inte han,jag älskar verkligen honom men det är jobbigt att han försker så ofta och jag säger ifrån är rädd att han ska tröttna och lämna mig..vad tycker du jag borde göra?


Svar : om du ändå säger ifrån är det för att du inte är berädd på det och då tycker jag att han ska få vänta..om han älskar dig ska han inte ha några problem alls med det!.annars så är du värt någon mycket bättre som inte vill ha dig bara för sex! :)


Anonym om Frågestund!:

kan du inte upptadera oftare så som du gjorde förut ? :/

Svar : jag gör så gott jag kan..skulle jag orka skriva mer så gör jag det,,men ibland så orkar man bara inte..har inte så mycket mer att skriva om..kanske några förslag?


Okänd om Frågestund!:

Har du vart otrogen någon gång? eller någon vart otrogen mot dig ? eller med dig ?

Svar : 1 jag skulle nog aldrig kunna vara otrogen gör slut i så fall..2. aah. 3. jaaa


anki om Frågestund!:

hur länge har du o din kille vart ihop? :)

Svar : 1 månad och 1 vecka om jag ska vara exakt haha!


Anonym om Frågestund!:

hej nancy! undrar vilka du anser vara dina närmaste Tjej kompisar?
Bra blogg! <3

Svar : inte svår fråga..Sara och valeria! ♥




annelie om Frågestund!:

har du testat på knark? om ja,hur var det ? är rätt så nyfiken på att testa :$

Svar : testat har jag och det var inget för mig.absolut inget för miig..usch!!..testa kan du göra om du känenr för det..ibaldn är det bra och testa saker för att veta om det är bra eller dåligt! :)


Johanna om Frågestund!:

Vem är din bästa killkompis? :)?

Svar : Det är min bästaste Alexis,helt underbar vän!




hemligt om Frågestund!:

shoo! kan du inte berätta om hur du o din kille träffades yani vad han hade som du föll för och skillnaden mellan den här relationen än ditt förra :)


Svar: jag träffade honom för första gången den 18 september då jag va på en fest i hjulsta och firade chiles nitional dag med cory..sen så va han där och vi hälsade..jag tyckte direkt att han va så fin men hade ögon på mig den kvällen..sen så blev vi vänner i face och började prata men jag tyckte att han va skit skumm samt jobbig kille hahah varje gång han smsade mig blev jag typ " ohh nej inte han " hahah och tillslut blev vi osams för att jag va så "dryg" sen så innan jag åkte till chile var jag i alvik festen med vännerna och han va där..han kollade snett och jag blev skit sur..sen så dansade han med andra tjejer och det gjorde inte saken bättre..då tänkte jag typ " varför bryr jag mig så mycket om vad han gör och med vem?" ..tanken skrämde mig lite faktiskt haha..sen så åkte jag till chile och vi började prata..och det blev någon som hände varje dag..vi kunde chatta hela kvällar..och bilden jag hade av honom ändrades helt!..från att vara en jobbig kille blev han helt underbar :)..sen så kom jag tillbaks och så träffades vi och det klickade på direkten han är helt felfri i mina ögon och den mest underbaraste killen jag haft..har litar på mig som är det viktigaste för mig och att han inte är svartsjuk :D älskar det!




Och skillnaden är nog att jag har mycket med fritid med baby..med mitt ex var vi med varandra varje dag och glömde bort vännerna..nu så älskar mina vänner angelo och det gör mig lycklig för vi kan alla gå ut tsm o såå :D..jag "får" göra allt..av mitt ex fick jag knappt sova hos tjej kompisar HAHAHAh!!


annis om Frågestund!:
du har så fin kropp! tränar du ? :O
Bra blogg hoppas att allt är bra med dig! <3


Svar : tack så mycket! :D nee fakstiskt inte har alltid vart smal :)



Anonym om Frågestund!:

när ska du byta header? :p


Svar : har tänkt på det men måste skaffa prgrammet jag hade photoshop cs4 då ska jag göra en :D



Anonym om Frågestund!:

hej har nyligen börjat läsa din blogg och älskar den! undrar hur många läsare har du?


Svar : tack så mycket! det ligger runt 150-200 läsare per dag :)



amanda om Frågestund!:

är du beroende av något speciellt? älskar din blogg :D


Svar : hmm..jag vet inte men tror att jag är beroende av cigg..men är inte säker hahaha efter som att jag kan vara flera dagar utan att röka men när jag får suget och det inte finns blir jag galen haahaha



Anonym om Frågestund!:

vad hände med din ito?


Svar : hahahaha inget specieltt? vi e fortf kompisar :)



alexandraa om Frågestund!:

om du skulle önska dig något,vadsom helst vad skulle du önska dig ?


Svar : om det skulle vara något själviskt så skulle jag önska mig att vara rik hela livet! :D men om det skulle vara något annat skulle det vara att fattigdom inte fanns på jorden :)



:) om Frågestund!:

Hur är de med din pojkväns familj?
träffar du dom? gillar dom dig?


Svar : dom e helt underbara! jag hoppas att dom gillar mig hahah men det verkar som det hans mamma e jätte kramgo och rolig :D hans pappa har jag inte tärffat än eftersom han är i chile..och hans syskon är oxo snälla o roliga :D



K om Frågestund!:

har du någon kontakt allt med jimmy?
om inte..hur skulle du reagera om ni stötte på varandra ute hahaha?


Svar : ne ingen kontakt och det är mycket bättre så:)..hahaha jag vet inte har inte sätt honom på typ 8-9 månader så det skulle kännas skumt ialf tror jag :p



sarriii om Frågestund!:

tycker du att det är okej att någon äldre umgås med yngre och inte med folk i sin ålder?..då menar jag inte så där gammal..kanske 5-6 är äldre

Bra blogg!


Svar : hahaha jag vet någon som är så i vårby..som är typ 86a eller 88a och gör hemma fester där bara folk typ i min ålder går..det är "roligt"..jävligt roligt säger jag bara :p HAHA jag skulle ialf aldrig göra det :p



Anonym om Frågestund!:

hur träffades du o din kille,jätte söta :)

Svar : Tack! :D svarade redan på det haha men på en fest :)


vicky om Frågestund!:

kan du berätta om din familj?
hur många läsare har du?
bra blogg:D

Svar : haha min familj är bäst!! älskar dom av hela mitt hjärta har två äldre bröder och en äldre syster..och aah hahaha vad mer kan man säga älskar min familj!! ♥



Såå hoppas ni blev nöjda med svaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0