Smekmånad!

har inte skrivit på ett tag känns det som :O..men har haft mina anledningar..bor nämligen inte hemma..flyttat ihop med baby! :D vi bor i vällingby och har haft det jätte mysigt tsm..idag ska vi ha en liten inflyttings chill kväll med vännerna där bla sara o alexis kommer,saknat dom!! :(..under dom här dagarna så har ja o baby lagat mat,städat och stor handlat känns skit bra..det ända "dåliga" är att vi inte har dator HAHA men det kan jag leva utan :)..vi har en stor plasma tv :D och där håller jag mig vid..och vi spelar massor med kortspel som jag oftast vinner på ;) hihihi

Nu sitter vi hos älsklingen och har ätit empanadas gootttt!!..sen ska vi röra oss HEMÅT haha känns så kul o säga så :D

Bjuder på två bilder ifrån fredags och lördags förra veckan



Kommentarer
Postat av: anonym

Hej undrar lite saker :

Jätte roligt att ni har flyttat ihop men hur har ni råd ?

hur känns det att bo ihop med honom, vad säger dina föräldrar om det ?

Tack

2010-03-20 @ 20:59:04
Postat av: Sandra

Hej! jag följer din blogg och tycker att det är synd att du har slutat uppdatera :/ kan du inte börja skriva mer igen? och typ visa lite kläder och sånt

2010-03-22 @ 00:18:05
Postat av: Anonym

har du verkligen flyttat hemifrån? hur känns det att bo med sin pojkvän? :D

2010-03-22 @ 11:33:16
Postat av: Anonym

oj har ni redan flyttat ihop!

snälla gör en frågestund om de här ja har maaaaaassooor av frågor !

2010-03-22 @ 22:52:13
Postat av: Anonym

nancccccccccccccccccccccccy tung blogg hahah fastnade på en gång//han som bråkade me din bästis hemma hos dig ahhahaha...one love hälsa angelo/... <3

2010-04-01 @ 03:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0