så lyckat! :D

Igår var det som sagt addes födelsedags fest som var i tullinge..åkte dit med sara och nicolina.Vi var framme 20.50 nåt..ibörjan var man så där ganska tyst o såå men seen så kom alexis o då fick jag min trygghet tillbaks :D då började vi ha skit roligt massa sjuka bilder o minnen :D..och så mobbade stunder oxo hahah folk gjorde möte mitt på plats o va inte diskreta med blickarna HAHA men vi garvade bara :D vi hade kul o sket i resten..folk börja dra runt 02 men haha jag,sara,alexis,valeria,sebbe,alex,adde,miki,jotti o några få till stannade typ till 04:30 nåt sen så dog vi och va tvugna att promenera hela vägen till tullinge station men det gick ganska snabbt eftersom vi hade kul på vägen..det blir så när man e många haha sen så kom bussen o så åkte vi hemåt..alexis följde med mig hem ♥ och sen drog han till staoil haha :( va ialf hemma runt 05:15..

då ringde jag baby som vaknade precis :)..han kommer hem idag wohooo så om han inte kommer så jätte sent så åker han hiiit :D annars så blir det imorgon är så glad :D:D:D



















Kommentarer
Postat av: nicolina

usch hatar den där bilden på mig ! :P

2010-03-15 @ 00:52:54
URL: http://nickita.blogg.se/
Postat av: Anonym

har jimmy någon gång vart otrogen mot dig?

2010-03-29 @ 02:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0