rip

har vart så deppii vet ej varför fy på mig..så min älskling är på väg för o göra mig gladare :) han hade träning så han e säkert jätte trött min bebi..vi ska kolla på The notebook hiihihi ♥ har märkt att jag inte gillar längre ensamheten..förut behövde jag den..men inte nu..blir bara ledsen och uttråkad :(..

Imorgon är jag bjuden på fest älskade johanna fyller 18 och det måste firas..så ska iväg till Norsborg där den ska firas..så imorgon hoppar man över la isla som det var planerat och drar o va med gammla älskade vänner istället..la isla saknar nog inte mig ÄN HAHA!!..

och på lördag så fick jag och min baby en inbjudan av min bror att dra ut med honom,anna,min andra bror pablo och hans tjej och några av deras gäng som jag redan känner sens ååår tillbaks..det blir första gången jag går ut med dom alla hahaha så det blir kul! :D..ajaa ska kolla på tv nu puss o heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0