Mosebacke

heeej bloggen! HAhaha!!..har inte skrivit på ååår känns det som :O..men kan skiva lite kort vad jag ahr gjort..i fredags så var jag som sagt bjuden på johannas 18års fest som var i norsborg,jag köpte present och ett grattis kort :)..vi hade kuul! saknade tjejerna så det va på tiden att vi träffades igen..bilder togs men har dom på de andra datan som e lite trasig nu men den fixas på torsdag :D..kom hem tidigt i freadgs..va hemma runt 01 tiden,åkte mot tumba med Feliz vi pratade massor o såå :)..

Igår så vaknade jag av att sara smsade mig och frågade om jag ville med till skörholmen med henne för att hon skulle  lämna tillbaks några skor såå jag fixade mig lite snabbt bara och vi åkte in dit..jag skulle egentligen inte köpa något där för att jag skulle möta baby i stan efter hans träning och shoppa där!..men OH kunde verkligen inte hålla miig.lägger upp bild på lite av det jag köpte sen :) sen så åkte jag o sara in till stan och där kunde jag inte motstå att köpa en skit fin typ jacka till baby! Blev helt kär i den :D



Vitt linne från H&m 50 :-
Brun västa från H&m 149 :-
Fin orange jacka (?) 199 :-

Och jackan till baby från H&m 399:-




Sen kom baby och jag gav honom den han blev så glad! :D..sen åkte vi hem till mig o såå..tog det lungt sen så började ja fixa mig för att vi skulle ut med mina bröder + anna ( Emis mamma ) och linda ( min andra bros tjej )..vi åkte in till alby runt 8 sen så åkte vi in till mosebacke..vi drack som bara deen!! hahaha min bror ville tydligen hinka ner mig och baby :O..och han lycakdes ahhaha..sen så åkte vi taxi till sätra och sov hos anna..vi fick sova i emis rum så söt den är!! :D..vi åkte ganska tidigt därifrån och kom hit hem till mig! :)..imorgon börjar jag 07:45 så måste upp tidigt o jobbaa...kul! :)

Bilder som jag o emi tog innan vi drog ut :D eftersom plutten sov här hihi






tagen av emi :)




och bilder från mosebacke =)





   Och igår så fyllde jag o baby 1 månad tsm hihi så lycklig jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0