maxiii

Idag när jag och baby vakande blev jag direkt sugen på kykling pasta sallad..haha fan vad jag tjatar på det! haha..såå vi gjorde oss i ordning och drog till maxi för att köpa..köpte 2 st!..efter det gick vi till alby grillen baby tog en 200 grammare o jag en 90 dom va verkligen skit goda..efter det drog vi hem..kollade på andra delen av kniven i hjärtat och sen shan the man dvd jag har :)..sen somnade jag typ och vakande för inte så länge sen..

käkade min andra sallad och är jätte mätt nu :D mumsiii..imorgon blir jag ensam och funderar om jag ska dra till minners stunden som ska finnas i plattan kl 18:00 för katastrofen som hände i Chile!..får seee vill verkligen men tar dagen som den kommer :)


Kommentarer
Postat av: madde

ey plutten, du ska dit!

2010-03-02 @ 03:37:58
URL: http://gemeaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0