lägg dags för mig

idag gick det rätt så bra i jobbet..efter det så åkte jag hemåt hann precis till bussen wohoo!! när jag kom hem tog jag det lungt bara..alexis kom runt halv 5 tiden och gav honom ett födelsedags kort jag köpte o skrev i :) han blev glad o tacksam helt sööt haha :D..vi pratade i flera timmar om verkligen alllt..gamla tider o nu tider..hur snabbt tiden går de läskigt :O..sen så skulle han hem till sin mami dom skulle fira honom där med familjen :)..

fredag ska vi ut som vanligt..måste bara övertala alex att dra till la isla med oss haha tror inte han vill efter det som hände sista gången..men faaaan hopppas han ändrar sig!! ajaa ska sova e heeelt trött..måste upp tidigt som vanlig..vill ha heeeeelg!


Kommentarer
Postat av: ?

Hej! du säger att du jobbar emn vad har hänt med skolan då?

2010-03-10 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0