hemma i tumba på besök :D

heejsan! :D vill börja med att tacka alla fina kommentarer ni skrivit om att jag flyttat ihop med min underbara kille! :)..och så fick jag massvis med frågor om hur det är och så..jag kan säga så här..har nog inte haft det bättre! :D är så lycklig om att vi haft det så bra..vi hade ju en liten fest i helgen med vännerna och det blev hur bra som helst!..och om hur vi klarar oss med pengar o såå..så funakr det..vi har mat på bordet varje dag och det är det viktigaste för oss ..och fått kommentarer om att jag ska börja blogga mer..och Gud vad jag vill det säger jag..sakar att skriva upp varje dag det har ju blivit en del av mig men där i vällingby har vi inge dator och inga planer att ta dit en dator häller..

men jag ska börja hälsa på mina päron lite oftare och skriva härifrån..har lärt mig så mkt nytt med att vara självständig..laga mat,städa,tvätta osv..saker jag faktiskt aldrig gjrot förr..har nog alltid vart mammas bortskämda lilla flicka haha..men nu så funkar det skit bra!..snart fyller ja o baby 2 månader tsm och inte ett ända tjaffs! det går ej att tjafsa med honom..även om jag alltid vart en person som behöver tjaffs i ett förhållande för att det ska funka..men neeej inte nu..kanske blivit mognare på det sättet..baby lugnar ner mig när jag blir sur hihihi och det funkar alltid..

i helgen så ska jag ut med solstrålen sara till la isla wohoo känns som om det va 100 åresen man va där ahhah :D

nu så har jag packat lite till som jag ska ta med mig..kläder o sånt :)..ajaa ska lägga lite nys låtar i mobilen nu,ni få ha det så bäääst!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bara varit ute och festat i clubar som la isla och club colombia? Du borde gå på clubar som college och jaa lite andra clubar också !! :)

2010-03-23 @ 22:45:14
Postat av: irene

gillar din blogg nancy ! :)

2010-03-27 @ 14:41:24
URL: http://irenephilippou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0