hemma fest eller haha

igåår så hände helt oplanerade saker haha..först låg jag o sara helt döda ju,sen så smsade sebbe mig som va på väg sen så när han kom hem frågade jag om han ville komma hit o kolla på film med mig o sara och han sa aa för att han ej orkade va hemma..så aah han kom gick ner för att öppna till honom runt 01 tiden..sen så smsade jag alexis o frågade om han oxo ville komma..såå han kom kort efter..vi kollade på "The butterfly effect" som jag har på dvd..alexis somnade typ men efter som även om vi försökte fick inte vi 4 plats i sängen så fick han sova en stund i den andra lilla sängen i andra rummet...ren runt 03:30 så smsar baby mig som va med carlitos att dom kommer "NU" ahha jag ba :|...så jag ringde upp honom och han sa att dom var i här i tumba på nån fest och så ja ba okeeeeeeeeeeeej..efter typ 30 min så va dom här HAHA killarna va störda massa kill snack så ja o sara ville döö haha dom va helt hinkade men lät inte alexis dricka för att han jobbade! HAHA :D

Alexis o sebbe drog runt 05 tiden..så typ kort efter somnade vi ..runt 06 eller 07..imorse så vaknade runt 11 och aah vi städade o såå..rummen stank spriiit HAHA usch så vi öppna fönster och carlitos va jätte bakiis stackarn..ialf dom drog runt 15 eller 16 tiden..när dom droog såå åkte jag och sara till robbans! varssin kebab rulle..muuuuums!! så himla gott vare men så äckligt mätta vi blev oxo :(..sen när vi kom hem till mig kollade vi på tv i sängen och vi somnade båda två hihi vaknade av att sara sa att hon skulle hem för att hennes mamma skulle hämta henne med bilen.så min flickvän har lämnat mig HAHA..nu e jag helt ensam..länge sen känns det som :O..

lite onödiga bilder från igår haha :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

är du chilenare =) ?

2010-03-05 @ 14:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0