Gratttis till en speciell vän! <3

Idag är det absolut ingen vanlig dag! för det är alexis födelsedag ♥
höll mig vaken igår till 00:00 och skickade iväg sms till honom :)  har nog inte berättat hur mycket alexis betyder för mig..vi har kommit så otrligt nära varandra dom senaste månaderna vi berättar allt för varandra,han kan berätta från tjej saker till mer djupare saker..jag lyssnar alltid på honom och gör det med glädje :) min familj gillar honom skit mkt oxo haha :D ..han är en av få som verkligen funnits vid alla stunder,svåra som bra..sånt glömmer jag inte..mår jag dåligt och ber honom att komma ut så gör han det snabbt..Alexis är bäst! en underbar vän och idag ska han firas..vi ska ut några få men innan det ska vi träffas ..efter jag slutat jobbet ska vi komma hit hem till mig hihi :) känns som det va 100 år sen vi sågs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0