då var man på besök igen :)

jaa då var man i tumba igen..ska hem runt 8 tiden :)..baby följde oxo med mötte upp honom efter han slutat skolan i fredhemsplan sen åkte vi hitåt..

i fredags
ångrade sog sara o dra ut..så jag gick ut med baby o hans kompisar haha :D.. skit kul var det!..vi gick först till nivå när träffade vi många av hans kompisar martin nico  dom..sen såå drog vi till la isla..som för första gången av de gångerna jag vart där hade kö hahah! vi fick vänta i typ 10-15 min..sen kom vi in o aah dansade o drack :D..skit kul..men vi drog runt 02 tiden..typ....vi drog hem till oss..martin,crisse,christian,sergia o hennes tjej kompis kom oxo..vi va vakna typ till 06 hahaha det va kul! :)..

Tog inte med mig kamera eftersom ja tänker på att jag inte hade någon data o lägg in dom på haha :)..

Anonym om så lyckat! :D:

har jimmy någon gång vart otrogen mot dig?

Svar : för mig går gränsen på flörtiga sms o träffa någon bakom ryggen på mig..så jag brukar svara ja på den frågan och vet inte om det gick längre än så och bryr mig inte längre..men vill ej få mer frågor angående honom tack!


Anonym om hemma i tumba på besök :D:

har du bara varit ute och festat i clubar som la isla och club colombia? Du borde gå på clubar som college och jaa lite andra clubar också !! :)

SVar : jag går till la isla för att det är där dom spelar låtar som jag gillar och folk jag trivs med på dom andra clubbar som collage ere mer så där overclass ahhahaah som du komemr in efter hur du är klädd o så..gillar inte sånt..håller mig till mitt folk! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller helt klart med dig på svaret som du gav på första frågan! Befinner mig i samma situation just nu som du gjorde (utifrån svaret) (:

2010-03-30 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0