addes födelsedag!

igår så åkte vi som sagt till la isla..och aah det va helt okej faktiskt det brukar va mkt roligare ..jag sara sebbe o alexis  åkte därifrån 02:40 och va hemma 03:40 haha sara sov hos mig och imorse händere något jävligt kul HAHA jag sov mot väggen och hade en känsla av att sara var min pojkvän o så säger jag " krama om mig amor " ( och med handen letar efter "hans" hand )..sen så fick ja snabbt tanken av att det va sara och DÖÖÖÖR AV GARV HAHAHAHHAHA e så van att älskling alltid kramar om mig då han vaknar :)...sara gick kort efter att vi vaknat och ja har käkat frukost o såå..emi är på väg så det blir mysigt och senare mot kvällen fest hos adde som fyller år! :D..

Har fått en del frågoor såå fortsätt med det svarar på dom imorgon :D!

och juste..vi har fått datan tillbaks så lägger upp bilder från johannas födelsedags fest :D











Kommentarer
Postat av: Tanya

suryoooyooo flaggan på plats hahaha

2010-03-15 @ 09:53:00
URL: http://tanii.blogg.se/
Postat av: Anonym

om det är bilder från johannas fest vart är johanna?

2010-03-19 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0