Streesss :/

Imorgon tar min pojkvän studenten! :D har köpt hans presenter o såå..Sen så köpte vi biljätterna till spanien idag får dom imorgon! :D! så har packat lite av det jag ska ha med samt packat inför flyttningen :(..

Snart ska jag möta valeria och åka till tullinge hem till nicolina o hämta mitt smink som jag glömde där sist..hemskt o gå runt utan smink hahaha :(..efter det ska jag åka hem till bebi o där ska jag vakna tidigt o hjälpa hans mami med saker hemma sen blir det hans mottganing mina flickor ska såklart dit samt alexis :D

Sitter nu med färg i håret..idag är det slutet på mitt blodna hår..blir brunett igen! :O får se hur det blir hahaha :D

(Längtar bara tills den 16juni..vårt plan åker 06:30 såå undra om vi äns kommer sova :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0