heejsan :)

det var ett tag sen typ haha..mycket har väl hänt..men kortfattar..vännernas student var hur underbart som helst..tårar kom då man kramade sara haha :) sen gick man på saras,alexis och nicolinas mottagning sen slutskivan :) bilder kommer upp i nästa inlägg som är strax efter den här hahah!!


Sov hos baby den dagen och helgen över..Idag var vi hos hans papi och käkade once :D..jättte gott haha..sen kom vi hit hem till mig :)..imorgon ska jag träffa sara som äntligen är lediiiig!!! så vi ska till stan,kan passa på att köpa min älsklings student present eftersom att han tar studenten nu på Torsdag wihoo :D!!

Måste bara berätta vf jag är vaken så här sent/tidigt..har inte kunnat sova över hur glad jag är helt seriöst :$..det är nämligen så att jag och min bebiii ska till spanien den 12 juni!! :D det är snaaaart!!!!! vi ska till mallorca/magaluf..stället jag länge drömt om att åka till :D:D baby fick resan som student persent och jag tar från mina svårt ihop tjänade pengar HAHA :D..vi ska va där 2 heeelt underbara veckor OOOHH längtan kan inte bli större!! och vi ska bo typ 5 min från stranden i ett 4 stjärnit hotell hahaha hääär vare lyxiga grejer va va va!!! :D
Juste idag fyllde jag och bebi 4 månader :D tiden bara flyyyyyyger :O helt sjukt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0