minns ni mig ?

HAHa heeej..efter 100 ååår och dar..shiiit lämnat verkligen bloggandet..men faktiskt har jag saknat det..ångest!! :(..men njuter av sommar lovet :D bada,sola umgås o sånt som man gör hiihih :)..på torsdag ska jag ut o dricka med mina udnerbara flickor sara o valeria :D..det blir kul..sen får se vad som händer mot kvällen ..sen på fredag råliiis..oxo dricka innan lite :D..sen på lördag ..feeest i vårberg..ska dra dit med valeria :D

och på söndag träffa min under dunderbaraste pojkvän!! :D..

Idag så åkte jag från min bebi och gick direkt hem till valeria..där tog vi det bara lungt o satt vid datan..kom hem vit 10 tiden..sen runt 11 ville sebbe möta upp mig så det gjorde jag gav honom hans tröja som han lånade mig samt hans ipoooood :)..vi satt ute o pratade en stund..han visa sin nya tattoooo :) sen lmande han hem mig efter en stuund :) kort efter ringde sara mig o vi pratade en stund

Nu så chattar jag med galnaste paola o pratar om gamla minnen :D..vi ska träffas nästa helg ihihih längtar..100 årsen man va med henne..hon e faktiskt den ända vännen som jag känt sens bebisar :) love her!

ajaaa ..ska försöka skriva oftare :D..inte för er..utan för min egen skull..( fattar inte att ni som klickar sig in här varje dag har haft hopp på att få ett nytt inlägg..säkert så är ni överlyckliga just nu HAHa )

puss på rumpan!!

Jag och min bästa vän valeria..tyå förra helgen nån utgång :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0