drömmer mig bort

igåår blev jag hungrig rätt sent och började baka muffins HAHA sen satt jag till väldigt sent o tävlade till skiit många "vinn en resa till...." Har hopp :(..tror jag ialf..vill åka bort ..min älskling sara erbjöd mig något jävligt frestande...men neej e så paank som d bara går o bli :(

Men för någon månad sen frågade sara om jag ville med till thailand under vintern..dom har hus där o såå ..såå ska verkligen samla pengar..om jag inte får jobb då blire¨råna en bank!! :D ååh haahaha bara me tanken jag + sara i Thailand = BÄST! :D ihihihih men aah ..drömmer mig bort ..ajaa ska käka något..idag ska vi hem till bebis pappa


En bild på mig o valeria från helgen hos alex :)


Kommentarer
Postat av: nicolina

om ni åker till thailand i vinter så måste vi fan träffas där :D <3

2010-07-29 @ 21:25:12
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0